فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس های فلسفی بهمن 1390

دهانتان را به اندازه ای باز کنید که حرف در دهانتان نگذارند !
.
.
حلقه ازدواج باید در فکر انسان باشد نه در انگشت دست چپش !
.
.
تمام تاریخ عبارت است جنگ سربازانی که همدیگر را نمیشناسند و با هم میجنگند ؛ برای دو نفر که همدیگر را میشناسند و نمیجنگند !
.
.
بدترین خطایی که مرتکب می شویم ، توجه به خطای دیگران است !
.
.
تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست !
ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس ناامیدی چرا . . . ؟

ادامه مطلب ...

متنهای عاشقانه جدید و باحال برای اس ام اس

بعضی آدمها یهـو میان . . . !
یهو زندگیتو قشنگ میکنن . . . !
یهو میشن همه ی دلخوشیت . . . !
یهو میشن دلیل خنده هات . . . !
یهو میشن دلیل نفس کشیدنت . . . !
بعد همینجوری یهو میرن . . . !
یهو گند میـزنن بـه آرزوهات . . . !
یهـو میشن دلیل همه ی غصه هات و همه ی اشکات . . . !
.
.
گاهی باید رفت و بعضی چیزها را که بردنی ست با خود برد
مثل یاد
مثل خاطره
مثل غرور
و آنچه ماندنی ست را جا گذاشت
مثل یاد
مثل خاطره
مثل لبخند
.
.
کوچه های قدیمی را باریک می ساختند تا آدم ها به هم نزدیکتر شوند ، حتی در یک گذر ! اکنون چقدر آواره ایم ؛ در این همه اتوبان سرد !!!
.
.
نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر !!! دل بی چتر مرا میهمان کن !!!

ادامه مطلب ...

حرفهای عاشقانه قشنگ و احساسی (اسمس عاشقانه)

و ساده ترین چشم ها را داری
و من چه ساده به سادگی چشمانت دل بستم
ولی تو ساده از من گسستی
می بینی ؟
زندگی درست به اندازه ی چشمان تو و دل من ساده است
.
.
یک زمان هایی در زندگی وجود دارد که آدم فقط دوست دارد بداند :
 چرا ... ؟؟؟
.
.
عشق هدیه ایست که خداوند ساده به تو نمی دهد !
بار ها امتحانت می کند و در آخر عشق واقعی را به تو هدیه می کند !
درست زمانی که قدرش را کامل می دانی !!!
.
.
کوچکتر که بودیم
عشق بود
عشق بود
و عشق
در آرزوی یک ذره بزرگی
حالا بزرگ که شده ایم
بزرگ
بزرگ
بزرگ
دریغ از ذره ای عشق
.
.
چه کسی میگوید دوری سردی می آورد ؟
وقتی که هنوز با یادت بند بند وجودم گرم می شود

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه با موضوع فاصله و دوری

خوب من ، کاش از این فاصله حس میکردی / لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند
.
.
هیچ گاه باور نکن که نبودنت را باور کنم
هیچ گاه باور نکن که به نبودنت عادت کنم
.
.
نمیتونم دورت کنم لحظه ای از رویاهام
تو مثل خالکوبی هستی تو تک تک خاطره هام
از کی داری دور میشی ؟ از من که میمیرم برات ؟
از منی که دل ندارم ، برگی بیفته سر رات ؟
.
.
فاصله ها هرگز مانع فراموش کردن بهترین هایمان نمیشود ، مهم قلبهایمان است که از پشت فاصله ها برای بهترین هایمان می تپد
.
.
بیا ای گل ز بوستانم گذر کن
همه چشمم به کوی ما نظر کن
همه شب تا سحر نالم ز هجرت
بیا مه گل شبی با ما سفر کن
.
.
در گریز ناگزیر لحظه ها ، طاقتم از دوریت فرسوده شد
قلب من در این کبود تلخ و سرد ، از فراقت بارها پژمرده شد

ادامه مطلب ...

جکهای کرکره خنده و اس سرکاری خیلی جدید

اگه یه روز صبح خیلی خوشحال از خواب بلند شدی و دیدی نه غمی ، نه زنی ، نه بدهی ، نه دردی
بدون دیشب تو خواب مردی ! روحت شاد و یادت گرامی !
.
.
یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده اینه که این آتشنشان های محترم ، چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین ؟
.
.
میدونی قشنگی دنیا به چیه ؟
اینه که دست توی دماغت کنی و کسی تو رو نبینه !!!
.
.
خدا از بهترین ها فقط یه دونه خلق کرده ، دقت کردی چقدر تنهام ؟؟؟
.
.
طرحهای تنهایی دلم را با معصومیت نگاهت پاک کردی
خانه ی قلبم را از غمها شستی
حالا که اینقدر زحمت میکشی روی این میزم یه دستمال بکش !

ادامه مطلب ...

به سلامتی (جمله های باحال و ردیف تریپ مرامی)

به سلامتی مادر
 که وقتی غذا سر سفره کم بیاد اولین کسی که از اون غذا دوس نداره مادره !!!
.
.
به سلامتی کسی که دید تو تاکسی بغلیش پول نداره به راننده گفت : پول خرد ندارم واسه همه رو حساب کن !
.
.
به سلامتی آسمون که با اون همه ستاره اش یه ذره ادعا نداره
.
.
به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه ترکمون کنن درکمون میکنن
.
.
به سلامتی پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه
.
.
به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست

ادامه مطلب ...

جدیدترین جکهای روز ایران

زن : چیکار می‌کنی عزیزم
 مرد : دارم شیر یا خط می‌اندازم
 زن : اگر شیر اومد تو ظرفها را می‌شوری ، اگر خط اومد من میرم می‌خوابم
.
.
ملت ما ملتیست که وقتی توی خیابون زل زل نگات میکنت
 نمیتونی تشخیص بدی خوشگلی یا احیانا زیپت بازه !
.
.
رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم
 “زن چه میخواهد ؟”
 گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد
 “ما همچنان در حال جستجو ایم !”
.
.
طرف موبایلش آنتن نمیداد ، بهش مسیج دادم : نمیتونم بگیرمت …
 جواب داد : به درک ! مگه کم خواستگار دارم ؟
.
.
گوگل : من صاحب همه چیم
 ویکی پدیا : من همه چیو می‌دونم
 فیسبوک : من همرو میشناسم
 اینترنت : من نباشم شما ها هیچین
 برق : زر اضافی نزنید

ادامه مطلب ...