فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیامک و مسیج گلچین اردیبهشت 91

جدیدترین اس ام اس های اردیبهشت 91
.
خدایا
بارها دقیقا همان جایی دستم را گرفتی که میتوانستی مچم را بگیری ...
.
.
5جره چشاتیم
4پایه نگاتیم
3تاره شباتیم
1 کلام ، خاک پاتیم !
.
.
هر چیزی زیادیش دل رو میزنه ، زیاد دوستت داشتم ...
هروقت حرف دلمو زدم ، دلتو زدم !
.
.
دوست داشتن کسی که شما رو دوست نداره مثل بغل کردن کاکتوس می مونه ...
هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب میبینی …
.
.
دیشب خسته تر از هر روز بودم ...
کاش میشد گوشه ای می نوشتم
"خدایا خیلی خسته ام" ، فردا صبح بیدارم نکن !!!
.
.
از راه وفا گاه ز ما یاد توان کرد
گاهی به نگاهی دل ما شاد توان کرد
صید دل ما لایق تیر تو اگر نیست
از بهر خدا آخرش آزاد توان کرد
مستم ز می عشق چنان کز پس مرگم
صد میکده از خاک من آباد توان کرد
.
.
رمز نو شدن را باید دانست وگرنه بهار یک فصل تکراریست !
.
.
اگر قرار است روزی پروانه شویم بگذار روزگار هرچه میخواهد پیله کند ...
.
.
زیاد خوب نباش ...
زیاد دم دست هم نباش ...
زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی ...
آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند ...
زیاد که باشی ، زیادی می شوی ...
.
.
از درد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری ...
.
.
هرگاه میخواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی ، هرگز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی آیند ...
فقط یک قطره اشک کافیست تا ببینی چه تعداد دست برای پاک کردن اشک های تو می آید ...
.
.
چه بسا خداوند هر گره ای که در کار ما میاندازد ، همچون گره های قالی باشد که نهایتا قصد دارد با آنها نقشی زیبا را بیافریند !

ادامه مطلب ...

پ ن پ طنز برای اسمس (پ ن پ اردیبهشت 91)

پ ن پ های جدید و توپ اردیبهشت 91
.
تو توالت بودم و تو حال خودم ... یک هو یکی محکم زد به در … گفتم بله ... ؟
دیدم داداشمه میگه اه تو اونجایی !؟!؟! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ این صدای منشی توالته ...
لطفا بعد از شنیدن بوق بفرمایین داخل !
.
.
توی باشگاه یارو داره مثل اسب روی تردمیل میدوه رفیقم میگه میخواد لاغر کنه ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخواد ببینه تردمیل کِی خراب میشه !
.
.
رفتم به همسایه میگم فرغون دارید ، میگه میخوای باهاش چیزی جابه جا کنید ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوایم سوارش بشیم بریم شمال !
.
.
رفتیم پیست اسکی ، یارو میگه اومدید اسکی ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدیم روی برفا غلت بزنیم !
.
.
توی صف دستشویی ایستاده بودم یارو اومده میگه : همه دستشویی ها پره ؟؟؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ ما اینجا ایستادیم تا آستانه تحملمون رو بسنجیم !
.
.
رفتم تو رستوران زنگ میزو زدم که گارسون بیاد ، یارو اومده میگه می خواین سفارش بدین ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ زنگه تفریحه گفتم خسته شدی یه استراحتی کنی !

ادامه مطلب ...

جدیدترین قوانین مورفی 91 (قوانین طنز)

قوانین فوق العاده خنده دار و جالب
.
دقت کردین همیشه یکی از خط ریش ها از اون یکی بهتر در میاد ؟
.
.
تا حالا دقت کردین هروقت مهمون میاد و تو نمیری سلام کنی و میگن که نیستی ، حتما اون مهمون یه بچه کوچیک داره که سرشو میندازه پایین و صاف میاد تو اتاق تو ! نهایتا همه میفهمن که خونه بودی ؟
.
.
تا حالا دقت کردین تو هر چیز که بیش از حد دقت میکنیم گند می زنیم ؟
.
.
تا حالا دقت کردین تا آرایشگر روپوش رو میندازه رومون دماغمون خارش میگیره ؟
.
.
تا حالا دقت کردین وقتی میخواین با صفحه کلید فارسی تایپ کنین انگلیسیه و وقتی می خواین انگلیسی تایپ کنین فارسیه ؟ تازه یه بارم میای زرنگی کنی درستش کنی میبینی درست بوده برعکسش کردی !
.
.
تا حالا دقت کردین وقتی‌ توی یه جمعی‌ یکی‌ میگه اون تلویزینو کمش کن ، یکی‌ دیگه از اونور میگه اصلا خاموشش کن ؟
.
.
تا حالا دقت کردین وقت خوردن چیپس و پفک ‌نمکی ، "کیبورد لپ تاپ" بیشتر از خودمون می‌خوره ؟
.
.
تا حالا دقت کردین وقتی انگشتای پا یا دستتون آسیب دیده باشه ، اگه شهاب سنگ بیفته از آسمون میخوره به همون انگشت داغون ؟
.
.
تا حالا دقت کردین همیشه بهترین ایده ها توی بدترین پوزیشن ها به آدم الهام میشه ؟
مثلا توی دستشویی ، یا وقتی دستت تو دماغته و ...
.
.
تا حالا دقت کردین هر وقت میای یه چیزی رو بخری نسلش از روی زمین برچیده میشه ؟

ادامه مطلب ...

دیکشنری فوق خنده دار (مطلب خنده دار 91)

معنی طنز و جالب کلمات
.
گودزیلا : اون لا خوب زندگی کن !
.
مستشار : بیشترین رقم اعشار !
.
مسواک : به عمل راه رفتن روی یک ورق مسی می گویند !
.
وارداتی‌ : جنگ خال خالی‌ !
.
Feels like hell : فیلها جهنم را دوست دارند !
.
فرازمینی : فراز کوچولو !
.
I am proud of you : من اتومبیل پراید شما بودم!
.
I've never been a fan : من هیچگاه پنکه نبوده ام !
.
Dashboard : داداشم برد !
.
فیله گوساله : فیل نفهم ، فحش رایج بین فیل ها !
.
پارکینگ : شخصی که به صورت پاره وقت به پادشاهی می پردازد !
.
پورشه : فقیر بشه الهی !

ادامه مطلب ...

جوکهای خنده بازار 91 (جک جدید فروردین 91)

جدیدترین جکها و نوشته های خنده دار 91
.
یه عمر زور می زنن معروف شن ، بعد عینک دودی میزنن که شناخته نشن !
.
.
نمیدونم این چه سیستم پیشرفته ای که توی خمیر دندون ها کار میزارن که 90 درصدش توی 5 - 6 روز تموم میشه ولی اون 10 درصد آخرش 4 ماه طول میکشه !
.
.
در یخچال ارتباط مستقیم با حال و روحیه آدم داره :
وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی
وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی
وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی
داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی
وقتی نمیدونی چته میری در یخچال و وا میکنی
اَصَن باز کردن الکی در یخچال یه حالی میده !!!
.
.
به یارو میگن دو دوتا ؟
میگه اگه میشه یه کم بیشتر راهنمایی کنین !
.
.
اختراع جدید غضنفر : دو سیم کارت در سه گوشی !
.
جک جدید 91
.
شونه آدم که هیچی … شونه تخم مرغم پیدا نمیشه سرمونو بذاریم روش یه دل سیر گریه کنیم !
.
.
نمونه سوالهای رایج توی همه ی خونه ها :
این تلویزیون بی صاحاب واسه کی روشنه ؟
چی از جون این یخچال بدبخت میخوای ؟
کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته ؟
کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده ؟
این موقع شب با کی حرف میزنی ؟
چشمات در نیومد پای این کامپیوترِ کوفتی ؟
کی غذای منو خورده ؟
.
.
برای کاهش وزن ابتدا سر خود را به چپ و سپس به راست بچرخانید ...
این حرکت را چند بار در موقع تعارف شیرینی ، شکلات ، تنقلات و غذاهای چرب و چیلی انجام دهید حتما لاغر میشوید ... !
.
.
سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن ، روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون ، دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن ، اشتباهی میزنن تو 4 به جا دنده عقب ، آخر سر هم خاموش میکنن !
.
.
تا حالا شده ناهار نخود یا لوبیا بخوری بعد شام جایی مهمون باشی ...
تا آخر شبم نتونی از جات تکون بخوری !
اون وقته که حس بادکنک رو کاملا درک میکنی ...

ادامه مطلب ...

اس ام اس های سرکاری جدید 91

جدیدترین اسمس های سرکاری 91
.
بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم اما ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم اما میبینی ایرانسل بوده !
.
.
میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه ، الان یه نمه تب دارم ، برنامت چیه ؟
.
.
کوتاهترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده ...
نیشتو میبندی یا بزنم فکتو بیارم پایین ؟
.
.
خیلی حالم گرفته است ...
دیگه به بن بست رسیدم ...
دیگه تحملشو ندارم ...
بعد از این همه سال نمیونم چرا اینجوری شد ...
همه به من دروغ می گفتن !!!
تورو خدا تو دیگه راستشو بگو !
گاو حسن که نه شیر داره نه پستون چه طور شیرشو بردن هندستون ؟؟؟
.
اس مس و مسیج بامزه سرکاری
.
اگه کنترلت رو از دست دادی ، هیچ نگران نباش ، برو یکی دیگه بخر !
.
.
اگه یه روز دیدی خیلی خیلی تنها شدی و هیچ کس کنارت نیست ، دست کن توی دماغت و حالشو ببر !
.
.
میدونم بیداری ، داری ستاره ها رو می شماری ولی یکیشون کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده !!!
من هم خوابم نمی بره ، دارم گوسفندهارو می شمارم ولی یکیشون کمه ، چون داره اس ام اس می خونه !
.
.
تف
تف
تف
با تو کاری ندارم ، میخوام شیشه موبایلمو تمیز کنم !
.
اس خودمونی سرکاری
.
میگن هر کی دوستش خوشگله جاش تو بهشته ...
کوفتتون بشه که به خاطر من همگیتون میرین بهشت !
.
.
یه قطره از اشکمو تو دریا می ریزم تا پیدا شدنش سرکاری عمو !
.
.
اس ام اس مال شما نیس ، اشتباه فرستادم !
.
.
سلام
می بخشی مزاحم شدم ...
ببخشید یه سوالی دارم ، شرمنده ، گلاب به روت ...
قرص ضد اسهال دم دستت نداری ؟ نداری ؟
آخ دیدی چی شد ؟
دیگه زحمت نکش ، کار از کار گذشت ...
حالا ببخشید ، پودر لباس شویی نداری ؟؟؟

ادامه مطلب ...

کد آهنگهای پیشواز مخصوص ایام فاطمیه 91

آهنگهای پیشواز ایرانسل ویژه ایام فاطمیه
.
کد آهنگ پیشواز علی مددکار ندارد حسین فخری - 4415539
کد آهنگ پیشواز بی تو لب به خنده وا نمیکند آقاسی - 4415540
کد آهنگ پیشواز فاطمه یا فاطمه یا فاطمه حسین فخری - 4415541
کد آهنگ پیشواز قبر تو را پیدا نکردم مرحوم کوثری - 4415542
کد آهنگ پیشواز مادر جان حاج غلام کویتی پور - 4415543
کد آهنگ پیشواز شفیعه محشر سازور - 4415544
کد آهنگ پیشواز زهرا یا وَجیهَةً عِنْدَ اللَّه گروه طوبی - 4415545
کد آهنگ پیشواز فاطمیه آسمون میگیره بنی فاطمه - 4415546
کد آهنگ پیشواز گله دارم بنی فاطمه - 4415547
کد آهنگ پیشواز قتله گاه میان در و دیوار بنی فاطمه - 4415548
کد آهنگ پیشواز یاس مهربانی بنی فاطمه - 4415549
کد آهنگ پیشواز السلام علیک یا فاطمه الزهرا حاج صادق آهنگران - 4415550
کد آهنگ پیشواز اینجا خود کربلاست محمد رضا طاهری - 4415551
کد آهنگ پیشواز دردیم دوا سی زهرا سلیم موذن زاده - 4415553
کد آهنگ پیشواز ای یار علی خدانگهدار مهدی میرداماد - 4415554
کد آهنگ پیشواز پرستوی علی مهدی میرداماد - 4415555