فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس های عشقولانه خیلی قشنگ و جدید

گل نازم بگو بارون بباره
که چشماتو به یاد من بیاره
تماشای تو زیر قطره ی بارون
چه با من میکنه امشب دوباره
.
.
.
.
امروز روز جهانى دزدى بود
آهاى تو که قلبمو دزدى دیدى روزت مبارک
.
.
.
.
اگه قصر تو واسم جایی نداره
کلبه خاکی فلبم قابل تو رو نداره
.
.
.
.
عشق شبنمی است که از آسمان به غنچه قلب انسان می نشیند

.

.

.

.

دلم گم کرده راهش را و چشمانم نگاهش را
شبیه آسمانی که شبی گم کرده ماهش را

.

.

.

.

برای دوست داشتنت از من دلیل می خواهند ، نازنین !
چشمانت را قرض می دهی ؟

.

.

.

.

اگه یه روز با تیر غم به قلبم بزنی
تویی که اول می میری ! چون همیشه در قلب منی

.

.

.

.

گر کبریت فروش شوم ، کتاب هم خواهم فروخت
به پای قصه ها سوختن ، چه گرما که نمی دهد !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
نازی جون 27 تیر 1390 ساعت 13:18

من همین یک دانه دل دارم بفرما بشکنش
کوزه ای از آب و گل دارم بفرما بشکنش
تو سبوی آرزوهای مرا بشکسته ای
هرچه بادا باد، این هم دل بفرما بشکنش

مرسی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد