فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و مسیج های عاشقانه بسیار جدید

کبوترم ، لانه ی من بام توست

کجا روم ؟ مرغ دلم رام توست

پادشه کشور عشقم ولی

نگین انگشتری ام نام توست

.

.

.

.

ادعا نمیکنم همیشه به یاد کسانیم که دوستشان دارم
ولی میتوانم ادعا کنم زمانیکه به یادشان نیستم هم دوستشان دارم

.

.

.

.

بزرگترین متهم تاریخ کسی است که ندونه قلبش واسه کی میزنه

.

.

.

.

زندگی را اشکی بیش نمیدانم

پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم

.

.

.

.

گلی دارم که تو گلها غریبه

نه نارنجه و نه لیمو و نه سیبه

گلی دارم به دست کس نمیدم

خریدم گوهری و پس نمیدم

.

.

.

.

دوست دارم زندگی را به شرط چاقو !
نه چاقوئی که هندونه رو میبره

چاقوئی که قسمتی از اقبالم با اون بریده میشه !

.

.

.

.

جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم

رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست

.

.

.

.

تو مثل اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر ، مثل تقدیر ، مثل قسمت

مثل الماسی که هیچکس ، واسه اون نذاشته قیمت

.

.

.

.

گل فرستادم ، تو بو کن ، اگر رفتم تو با گل گفتگو کن
اگر مردم فدای تار مویت ، اگر ماندم ، که باز آیم به سویت

.

.

.

.

همیشه با من بمان ، با من ای فصل ناتمام

با من که تنها با تو عاشقم رنگین کمان

.

.

.

.

دلم بی تو زمین بی بهاره

همیشه با خیالت بی قراره

اگه باور نداری قلب بشکاف

ببین بی تو دل من در چه حاله

.

.

.

.

یار دل آزار من وفا نشناسد

راستی عجب نعمتی است یار وفادار

.

.

.

.

مدتی میگذرد از تو ندارم خبری

مگر این دوری من بر تو ندارد اثری

.

.

.

.

تو گرانمایه ترین اثری ، من اگر قاب تو باشم کافی است

.

.

.

.

توی کلبه تو بیشه ، رو بخار گرم شیشه

مینویسم با تو هستم ، از گذشته تا همیشه

.

.

.

.

ای کاش دلت از دل تنگم گذری داشت

ای کاش نگاه تو بر این سو نظری داشت

.

.

.

.

تنها ترین آدم دنیا کسی است که دلش زندانی دیگری باشد

.

.

.

.

از هر کس محبت خواستیم بر سرمان منت گذاشت
حیف این دل عاشق که به این دیار پا گذاشت

نظرات 1 + ارسال نظر

7.407407346599996.1471261326کسب درامد از سایتهای معتبر خارجی " 100% پرداختی" بهتر از آنباکس

سلام
مرسی از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد