فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس های باحال و جالب عشقولانه

از شب پرسیدم برای کسی که دوسش دارم چه بنویسم ؟؟؟
گفت : بابا بگیر بخواب حوصله داری !!!

.

.

.

.

اتل متل صفاتو
دلم کرده هواتو
الهی زود ببینم
صورت مثل ماه تو

.

.

.

.

اس ام اس برو پیش اونی که فکر میکنم
اگه کار داشت مزاحمش نشو
اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد
اگه تو رو خوند ، بهش بگو که دوسش دارم

.

.

.

.

اگر خری تو را بوس کند بهتر از آن است که بوسه ای تو را خر کند

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم ؟
خاک بر سرش

.

.

.

.

آهای مجسمه ی بی احساس سنگ دل
نگرانتم ، اگه هنوز ندزدیدنت یه خبر به من بده

.

.

.

.

صف می کشند دلتنگی های من
چو دانه های تسبیح به نخ کشیده شده
چقدر بگردانم دانه ها را تا تو بیایی ؟؟؟

.

.

.

.

اگر فکر کردى ازت خوشم میاد

و برام خیلى عزیزى و دلواپستم و اگه نبینمت دلم برات تنگ میشه


.


.


.


براى اولین بار درست فکر کردى !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد