فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جملات و اس ام اس های زیبای فاصله و دوری

یه من ، یه تو ، یه فاصله ، نه ! نشد !

بی من ، یه تو ، یه فاصله ، نه ! نشد !
یه من ، بی تو ، یه فاصله ، بازم نه ! نشد !

یه من ، یه تو ، بی فاصله ، حالا شد !

.

.

.

.

تقدیم به او که به رسم جاده ها دور است اما به رسم دل با او هیچ فاصله ای نیست

.

.

.

.

نزدیک ترین رفیق به تو کسیه که از دورترین فاصله ها به یادت باشه

.

.

.

.

از هم قفس شدن تا هم نفس شدن بسیار فاصله ست

.

.

.

.

مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها

گرچه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است
مشکل از طاقت دل هاست نه از فاصله ها

.

.

.

.

دوری فقط تعبیریست که فاصله ها از ما دارند اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان

.

.

.

.

مینویسم د   ی   د   ا   ر
تو اگر بی من و دلتنگ منی ، یک به یک فاصله ها را بردار

.

.

.

.

گرمی سلامم آتش خاطره هاست

پذیرا باش اگرچه میان ما فاصله هاست !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ashegh 2 بهمن 1391 ساعت 13:55 http://alonak3.mihanblog.com

سلام

واقعا زیبا بود

azar 11 خرداد 1393 ساعت 10:06

Kash faseleha mesl siyahi medad bod ta moghe deltangi pakesh mikardim

Ani 17 خرداد 1393 ساعت 22:36

واااای عالی بود دستت طلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد