فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس جدید و باحال عاشقانه

پشت شیشه سکوتم فصل بارون و تگرگه
کاشکی از نگام میخوندی بعد تو زندگی مرگه
.
.
.
.
پر بارون میشه بی تو ، ابریه چشای خیسم
من هم عاشقونه هامو ، واسه چشمات می نویسم
من همیشه توی دستام ، واسه تو ستاره دارم
تو بخوای ستاره هامو ، جای چشمات جا میزارم
.
.
.
.
گرچه جدا از تو ولی ، همیشه با تو زیستم
من و تویی نکن که من ، کسی به جز تو نیستم
.
.
.
.
وقتی دلت با من نیست ، بودنت مشکلی را حل نمی کند
.
.
.
.
در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم
از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم
.
.
.
.
یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود
روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود
دیدگانم را چه دانی که دگر سویی نیست
به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود

.

.

.

.

دیوار ها هم عاشق میشوند ، یادگاری ننویسید اگر قصد برگشتن ندارید

.

.

.

.

دل کندن اگر کار آسانی بود ، فرهاد به جای بیستون دل میکند

.

.

.

.

همیشه از فاصله ها گله میکنیم شاید یادمان رفته که :
در مشق های کودکی برای فهمیدن کلمات کمی فاصله هم لازم بود !

.

.

.

.

برای من از دور دست تکان نده ، من تو را همین نزدیکی گم کرده ام

.

.

.

.

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست

محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست
از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت

که در این وصف زبان دگری گویا نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد