فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 90

گرچه جدا از تو ولی ، همیشه با تو زیستم
من و تویی نکن که من ، کسی به جز تو نیستم
.
.
.
.
چی باعث میشه یادم بیفتی ؟
به همه بفرست جوابای جالب میگیری !
( اول جواب من )
.
.
.
.
شب قراریست که ستاره ها برای بوسیدن ماه می گذارند
و چه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب می زند
.
.
.
.
بهار چشمانت همیشگیست
پلکهایت را نبند خزان می شوم

.

.

.

.

در میان همگان گشتم و عاشق نشدم

تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم

.

.

.

.

لاله ی داغ دیده را مانم

اشک از رخ چکیده را مانم
دست تقدیر از تو دورم کرد

گل از شاخه چیده را مانم

.

.

.

.

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست

محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست
از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت

که در این وصف زبان دگری گویا نیست

.

.

.

.

تکیه کن بر شانه ام ای شاخه نیلوفرینم
تا غم بی تکیه گاهی را در چشمت نبینم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد