فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس عاشقانه توپ و درجه ۱

آمدن را از باد و باران بیاموز
رفتن را از دل من
.
.
.
.
با نگاهی هرس کن
علف های هرز دل تنگیم را
.
.
.
.
زغال اسفندتم رفیق ! میسوزم تا چشم نخوری !
.
.
.
.
اگه یه روز یه شاپرک ، تو خونتون کشید سرک
یه خرده یاد من بیفت ، نگو ولش کن به درک !
.
.
.
.
اگه امشب خیس شدی نترس ، جیش نکردی !!!
من برات یه دریا بوس فرستادم !!!

.

.

.

.

چقدر در تاریکی مشق رفتن کنم ؟
بیا و تکلیف مرا روشن کن !

.

.

.

.

با تو همیشه ، بی تو نمی شه !

.

.

.

.

یه سکه رو بنداز بالا
اگر شیر اومد ، دوستت دارم
اگر خط اومد ، شک نکن دوستت دارم !

.

.

.

.

سه شرط آدم رو عزیز میکنه :
۱ -
۲ -
۳ -
دنبال چیزی نگرد ؟
تو بدون شرط عزیزی !

.

.

.

.

یه آسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو

این دل تنها و غریب فدای روی ماه تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد