فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و جملات خنده دار روز پدر

با اینکه من از وضع خودم دلگیرم
بی هدیه برای تو پدر میمیرم !
در شهر به هر مغازه رفتم ، دیدم
جوراب نداشت ، بنده بی تقصیرم !
.
.
.
.
پیشاپیش روز ملی جوراب که در ایران به آن روز پدر می گویند مبارک !
.
.
.
.
امروز به نام پدران نام گرفت
زن رفت و ز همسر خودش وام گرفت
هر مرد در این روز بدیدم ، کادو
جوراب ، لباس زیر یا مام گرفت !
.
.
.
.
وای روز مادر و روز پدر
جدم از ناراحتی آید به در
روز مادر یک النگو می دهم
زن دهد جوراب در روز پدر
تازه پول دومی را هم ز من
می ستاند از طریق گل پسر
قیمت جوراب من هم لاجرم
از النگو هست قدری بیشتر !

مرد یعنی کار و کار و کار و کار
یکسره در شیفت های بیشمار
مثل یک چیزی میان منگنه
روز و شب از هر طرف تحت فشار
مرد یعنی سکته ، یعنی سی سی یو
ختم مطلب ، مرد یعنی جان نثار
خلقتش اصلا به این درد بود
تا درآرد روزگار از وی دمار

.

.

.

.

روز مرد است و عجب کادوی ما نایاب است

گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب است

.

.

.

.

حیف
حیف
حیف که خیلی نامردی
وگرنه روز مرد رو بهت تبریک میگفتم !

.

.

.

.

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها
می دونی شباهشتون چیه ؟
پول هر دو از جیب بابا می ره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد