فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

پیامک و اس ام اس سرکاری تابستونی

اگه هشت لایه ایزوگامت کنن !!!
بازهم آب دماغت مى چکه !!!
.
.
.
.
خوابی ؟ بیداری ؟ اگه خوابی چرا بیداری ؟
پس بیداری ؟
اگه بیداری چراخوابی ؟ پس خوابی برو راحت باش !
فقط میخواستم ببینم خوابی یا بیدار !
حالاخوابی یا بیدار ؟؟؟
.
.
.
.
دوست دارم با تو بخوابم
من و تو تنها با هم بخوابیم
من بی تو خوابم نمی بره
با شلوار خوابم نمی بره
کجایی زیرشلواریم ؟؟؟
.
.
.
.
اگر الان ۵ بار جلوی آینه بگی من احمق هستم
عکس کسی رو که دوست داری توی آینه می بینی !!!
.
.
.
.
بهترین لحظه ، لحظه ایه که فکر می کنی فراموشت کردم ، بعد یه اس ام اس از طرف من برات میاد که نوشته سرکاری !!!
.
.
.
.
همتون فدای کسی که الان این اس ام اس رو واست فرستاده !!!
.
.
.
.
چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا
من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را ؟؟؟

.

.

.

.

روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم !
لامپ ۶۰ هم نبودی من اشتباه کردم !

.

.

.

.

فصل چیدن پشم گوسفندان است ، زود بخواب فردا اول صف باشی !

.

.

.

.

اون صورت ماهت
اون چشم نازت
اون طرز نگاهت
اون دست درازت
منو یاده گدای سر کوچمون میندازه

.

.

.

.

شنیدم آنقدر مهم شدی که وقتی میری دستشویی مگسها به احترامت بلند میشن !

.

.

.

.

نرو پایین سر کاریه
.
.
.
نرو
.
.
.
نرو

.
.
.
آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی ، من این پایین منتظرت بودم !!!
میخواستم بگم : مسواک بزن همیشه تا دندونات تمیز شه !!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد