فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه مخصوص

یکی بود یکی نبود ، زیر این سقف کبود
یه غریب آشنا ، دل و جونمو ربود
اینجوری نیگام نکن گل یاس مهربون
اون غریبه خودتی ، همیشه با من بمنون
.
.
.
.
در دنیا دو چیز را دوست دارم
1 - تو را
2 - گل را
گل را برای تو
تو را برای همیشه
.
.
.
.
اگه یه روزی فرشته ها بخوان تو رو زودتر ببرن
بهشون میگم که از قدیم ، ماهی رو با تنگش میبرن !
.
.
.
.
اتل متل ستاره
گلم دوستم نداره
نه اس ام اس ؛ نه یک زنگ
دلم براش شده تنگ
.
.
.
.
من و تو جر‌ات پرواز همه پرنده هاییم
واسه تا ابد رهایی ما دو بال آشناییم

.

.

.

.

من 3 قسمت تو قلبم دارم
یه قسمت برای خدا
یه قسمت برای خانواده
یه قسمت برای دوستام
ولی هیچ قسمتی برای تو ندارم
چون تو خودت قلب من هستی

.

.

.

.

وقتی قلبت شکست ، خورده هاشو یه گوشه نگه دار
درسته که هیچ وقت مثل اولش نمیشه اما شاید بتونی تکه های گم شده ی یه قلب دیگه باشی

.

.

.

.

بی تو هر شب عاشقی بارانی ام
لاله پژمرده و زندانی ام
بی تو در کنج همه دلواپسی
بی تو من آغاز یک ویرانی ام

.

.

.

.

هرچه زدم بی تو دلم وا نشد
جز تو کسی باب دل ما نشد
هرچه پرستو شدم و پر زدم
هم نفسی مثل تو پیدا نشد

.

.

.

.

از عشق پرسیدم زندگی غم است یا شادی ؟
انگشت بر لبم گذاشت و گفت : انتظار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد