فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جملات و اسمس دوستت دارم

نه شاعرم تا بتونم واسه نگاهت غزل بگم
نه قادرم تا بتونم واسه چشات قصه بگم
فقط اینو خوب میدونم
تا زنده ام تا جون دارم دوست دارم
.
.
.
.
ناسپاس از عشق پاکت نیستم
من که عمری با خیالت زیستم
دوستت دارم به جان تو قسم
روی حرفم تا ابد می ایستم
.
.
.
.
چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم
.
.
.
.
تقدیم به مروارید صدف دریای دلم که به بیکرانی اقیانوس دوستش دارم

.

.

.

.

باهات میام نفس نفس
تو آسمان توی قفس
از اولش تا آخرش
دوستت دارم همین و بس

.

.

.

.

تو آسمون چشم تو یه بنده حقیرم
میخوام بگم دوستت دارم ، میشه برات بمیرم ؟

.

.

.

.

عشقو برات کشیدم میون موج دریا
رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم یه دنیا

.

.

.

.

دوثت دارم رو با (ث) نوشتم تا بدونی ثانیه ها را به امید دیدارت طی میکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
ناهید 3 تیر 1390 ساعت 19:45

سایت خوبی داری واقعا اس هات جدیدا

سلام ناهید عزیز
مرسی قابل تورو نداره !
البته به شرطی که شما هم منو همراهی کنید

هجران 5 اردیبهشت 1393 ساعت 15:43

اسها خیلی خوب بودن

اسما 20 مرداد 1393 ساعت 10:43

با سلام و آرزوی شادی برای شما ،واقعا عالی بود ممنون از زحماتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد