فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس مس مشتی و ردیف عاشقانه

فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم بشه 
تیر مرامت خورده به قلبم !
رضایت هم بی رضایت !
.
.
.
.
خود مجنونم و از عشق لیلی
ز چشمم سیل می آید چه سیلی
همین امروز از روی دل من
گذشته هیجده چرخ تریلی !
.
.
.
.
سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست
گر در این خلوت بمیرم ، هیچ کس آگاه نیست
من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی
این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست
.
.
.
.
پس از تو ، خط قرمز می گذارم
پس از هر بی تو ، هرگز می گذارم
مبادا واژه ها دستت بگیرند !
( تو ) را در یک پرانتز می گذارم !
.
.
.
.
میان جاده های بی ته و سر
دلم پر می زند مثل کبوتر
الهی بشکند دست سیاهی
که چرخ عشق ما را کرد پنچر !
.
.
.
.

میدانی تنهایی کجاش درد داره ؟
انکارش
.
.
.
.
از نفرت تا علاقه یک محبت
از دشمنی تا دوستی یک لبخند
از جدایی تا پیوند یک قدم
از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !
.
.
.
.
قصیده می شوم اگر ، تو تشنه ی شنیدنی !
به اوج می رسم اگر ، تو بی قرار دیدنی !
بیا که در هوای تو ، از نو نفس تازه کنم !
بیا که این حماسه را با تو پُر آوازه کنم !

.

.

.

.

مى دونى TAKZANG یعنى چه ؟
 T: تا
 A: آخر
K : خط
 Z : زندگیم
A : عاشق
N : نگاه
G : قشنگتم
پس بدون به خاطر کم شارژی نیست که تک میزنم !

.

.

.

.

فرهاد میدانست صد سال نمیتواند کوه را بکند
فقط میخواست یک عُمر اسمش را با شیرین بیاورند

.

.

.

.

حضور آرامت مدتهاست در کنارم نیست
ولی یاد تو مهمان همیشگی قلبم است

.

.

.

.

من می بافم … او نیز می بافد …
من برای او کلاه تا سرش را گرم کنم
او برای من دروغ تا دلم را گرم کند

.

.

.

.

حوصله ات که سر می رود ، با دلم بازی نکن !
من در همین بی حوصلگی هایم با تو زندگی کرده ام

.

.

.

.

از مهربانی لبریز می شود پیاله ی جانم ، وقتی به یاد تو می افتم

.

.

.

.

خدایا طاقت هجرش ندارم
تو میدانی که او را دوست دارم
شده در زندگی لیلای عشقم
و من مجنون عشقش در دیارم

.

.

.

.

هوا ترست به رنگ هوای چشمانت
دوباره فال گرفتم برای چشمانت
اگر چه کوچک و تنگ است حجم این دنیا
قبول کن که بریزم به پای چشمانت

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد 9 تیر 1390 ساعت 23:34 http://freepsd.blogsky.com/

http://advertisers.blogsky.com/

سلام
متوجه نشدم چی نوشتی !

ایلیا 20 آبان 1390 ساعت 23:23

سلام اقا چرا تاحالا به مختون نرسیده یه اس ام اس هایی بزارید که طرف موقعی که بیشارژه و نمیتونه جواب بده مث خر تو گل گیرش بندازید ؟؟؟؟؟؟؟؟

والا این اس ام اس ها تا حالا تولید نشدن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد