فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه تاپ و به روز

نم نم عشقت را با دریا محبت دیگران عوض نمیکنم

.

.

.

.

میدانم فردا استاد چشمانش را ریز خواهد کرد و با نگاهی خیره خواهد پرسید :
کجا بودی که درس نخواندی ؟
چه طور بگویم که دل تو هم جایی در دنیاست ؟

.

.

.

.

روح من باش که من مرده ی چشمان توام
عاشقم باش که من چشمه ی جوشان توام

.

.

.

.

این روزها نوازنده خوبی شده ام
دلم شور میزند ، چشمانم تار

.

.

.

.

اگر روی زمین خیس راه رفتی دیدی کفشات خیس نشد ، بدون دل یکی فرش زیر پاته !

.

.

.

.

تو را چون موج دریا دوست دارم
تو را چون عطر گلها دوست دارم
بخند ای غنچه ی گلزار هستی
که من خندیدنت را دوست دارم

.

.

.

.

بگم سلام دل میگیره 
بگم علیک دل میمیره
فقط میگم دوست دارم
اینجوری آروم میگیره

.

.

.

.

بند بند دل بنده به بند بند دلت بنده

دل بند بنده دلم برات تنگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد