فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عشقی تک و شاخ

واسه اینکه یه گل بخنده حتما باید ابری گریه کنه

من ابر میشم ، تو فقط بخند

فرستنده : الهام

.
.
.
.
دلتنگ مباش !!!
قلبم را سایه سار دلت کردم ، غمگین مشو
تمام غم عالم را به جان خریده ام که لبخند آسمانیت ابدی باشد
دیرگاهیست از تو لبریزم
.
.
.
.
دل بسته ام ، مرا از سر خویش وا مکن
از من مرا جدا کن و از خویش جدا مکن
.
.
.
.
قیامت قامت و قامت قیامت
قیامت می کند آن سرو قامت
مؤذن گر ببیند قد و قامت
به قد قامت بماند تا قیامت
.
.
.
.
تو یعنی گمشده من که به وسعت نگاهم
بیقرار دیدن تو ، عاشقونه چشم به راهم

.

.

.

.

عشق با روح شقایق زیباست
عشق با حسرت عاشق زیباست
عشق با نبض دقایق زیباست
عشق در حسرت دیدار تو بودن زیباست
.

.

.

.

آروم به گوشیت زل بزن ، فقط میخواستم بگم دیووووونه همین نگاتم

.

.

.

.

بودنت یک جور ، نبودنت یک جور
در این دنیای جور وا جور ، دوست دارم بد جور

.

.

.

.

داستان زندگی من قصه ایست که متن آن وجود توست و پایانش نبود تو

.

.

.

.

لبریزتر از هزار پیمانه شدیم
دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم
دیدیم گلی به روی ما می‌خندد
از پیله درآمدیم و پروانه شدیم

.

.

.

.

از بد بدتر اگر هست ، اینست
اینکه باشی در چاه نابرادر ، تنها
زندانی زلیخا
چوب حراج خورده بازار برده ها
بی آنکه یوسف باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد