فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه تاپ 90

هرگاه از قلبهای بی عاطفه خسته شدی ، کسی را به یاد آورکه همیشه به یاد توست
.
.
.
.
وقتی کسی گفت نمی‌تونم بی تو زندگی کنم ، یعنی به نبودنت فکر کرده
.
.
.
.
درسته که جداییم ، نگو که بی وفاییم
ما اهل هر کجاییم ، فقط یاد شماییم
.
.
.
.
هر بار که تو را یاد میکنم ، گم میشود تکه ای از من ، در من !
همین روزهاست که تمام شوم

.

.

.

.

من به یادت هستم چه به هنگام دعا

چه به هنگام نشستن به لب پنجره ی خاطره ها

.

.

.

.

عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند
هر داغی یک روز سرد می شود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود

.

.

.

.

این بار تو بگو که دوستت دارم
نترس !!! 
من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید

.

.

.

.

در آغوشم که میگیری آنقدر آرام میشوم که فراموش میکنم باید نفس بکشم

.

.

.

.

یک سوزن از ابروی تو ، با یک نخ از گیسوی تو
آرام میدوزد به هم ، چشم مرا با روی تو

.

.

.

.

گر محبت ثمرش سوختن و ساختن است
یا به دنبال محبت سر خود باختن است
من به میدان رفاقت گذرم از سر خویش
تا بدانی که این حاصل دوست داشتن است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد