فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جملات تعجبی آخر خنده

جملات پَ نَ پَ جدید و خنده دار

به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه ؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش ؟
پـَ نه پـَ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس ، میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم

.

.

.

مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس
دوستم اومده می گه : اِاِاِاِاِ مرغ عشقت مرد ؟
پـَ نه پـَ کمر درد داشت ، دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس

.

.

.

تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم ، یه آدم خوشحال اومده داره با ما سنگ قبرا رو می خونه ، بعد میگه دنبال قبر کسی می گردین ؟
پـَ نه پـَ دستیار عزرائیلم ، اومدم ببینم کسی زودتر از موقع نمرده باشه

.

.

.

ساعت ١١ اومدم خونه ، مامانم میگه الان اومدی ؟؟؟
پـَ نه پـَ 2ساعت پیش اومدم ، الان تکرارش داره پخش میکنه

.

.

.

گفتم غم تو دارم ، گفتا غمت سر آید
پـَ نه پـَ می خوای یه عمری غم تو رو داشته باشم ؟؟؟

.

.

.

تو جاده پلیس دیدم ، دستمو کردم بیرون انگشتمو می چرخونم
رفیقم میگه : داری به ماشینای روبرویی علامت میدی ؟
پـَ نه پـَ دارم هوا رو با انگشتم هم میزنم خنک بشه

.

.

.

من یه نفر فقط تو تاکسیم ، پولو دادم به راننده
میگه : یه نفر ؟
پـَ نه پـَ 4تا حساب کن مشتری شیم

.

.

.

میگم آقا خمیر دندون سفید کننده می خوام ؟
میگه برا دندونات ؟؟؟؟؟
پـَ نه پـَ میخوام کاسه دستشویی رو برق بندازم

نظرات 3 + ارسال نظر
*** 4 مرداد 1390 ساعت 17:25

سلام.همین الان با من چت کن.فوری

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!
اگه کاری داری همینجا بگو !

مریم 20 مهر 1390 ساعت 15:37

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود مرسی عزیزم

ممنون عزیزم همچنین

سبحان 6 آذر 1393 ساعت 10:56 http://ronaldosss.blogfa.com

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد