فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس قشنگ عاشقانه

نه لبخندی ، نه کلامی ، نه صدایی
چقدر نفس کشیدن سخت است وقتی نباشی
فرستنده : یه عاشق
.
.
.
دیدن روى گل و سیر چمن نیست بهار
به خدا بی رخ معشوق گناه است ، گناه !
آن بهارست که بعد از شب جانسوز فراق
به هم آمیزد ناگه ، دو تبسم ، دو نگاه !
.
.
.
در حضور خارها هم میشود یک یاس بود
در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود
میشود حتی برای دیدن پروانه ها
شیشه های مات یک متروکه را الماس بود
کاش میشد حرفی از ای کاش میشد هم نبود
هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود
.
.
.
قلب من در ره عشقت چه اسیر است که تو جان منی
شهسوار دل من ، گام بنه بر دل و دیده که تو ایمان منی

.

.

.

قاصدکی از راه رسید ، خبری از تو نداشت ، پرپرش کردم تا عبرتی باشد برای بقیه قاصدکها

.

.

.

تو آنقدر شادی به من می بخشی که به گریه در می آیم
و آنقدر رنجم می دهی که دیوانه وار به خنده می افتم

.

.

.

جای خالیت تو دلم مرگ رو بهونه میکنه
تو نباشی روزگار منو دیوونه میکنه

.

.

.

B . O . O . O . O . S
b uuuuuuus
B . o . o . o . o . s
b . oO . oO . oO . S
b….oOo….s
BOoS
تنوع از ما ! انتخاب از شما !

.

.

.

دیده در هجر تو شرمنده ی احسانم کرد
بس که شب ها گهر اشک بدامانم کرد
ماجرای دل دیوانه بگفتم با شمع
آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد

.

.

.

تقدیم به آنکه دارمش دوست
تقدیم به آنکه قلبم از اوست
اگر مهتاب از تن برکند پوست
جدا هرگز نگردد یادم از دوست

.

.

.

شعله گفت کاش روزی به شمعدان میرسیدم

شمع بدون اینکه حرفی بزند ذره ذره آب شد تا شعله به آرزویش برسد

.

.

.

صدایت برایم از عاشق بودنت می گوید
نگاهت برایم از محبت و دوست داشتن می گوید
اما بودنت گویا بهشت من است

.

.

.

زندگی نیست به جز عشق ، به جز حرف محبت به کسی
ورنه هر خار و خسی زندگی کرده بسی

.

.

.

دیشب دفترچه قسطامو ورق می زدم ، دیدم تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد