فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس زمستونی 90

برف نو! برف نو! سلام، سلام / بنشین، خوش نشسته‌ای بر بام
پاکی آوردی ای امید سپید / همه آلودگی‌ست این ایام
.
.
سوزی که برف داره ، بارون نداره معرفتی که تو داری ، هیچ کس نداره !
.
.
دارد برف می آید در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند
.
.
برف آمد و پاییز فراموشت شد / آن گریه ی یک ریز فراموشت شد
 انگار نه انگار که با هم بودیم / چه زود همه چیز فراموشت شد

.
.
در این روزهای برفی آیا برای گنجشکان دانه ای ریخته ای ؟
 پرنده دل من نیز ، دیر زمانیست که در برف گیر افتاده
.
.
اطلاعیه !
 توی این روزای برفی
 تا می توانید در مصرف گاز زیاده روی کنید تا هفته آینده هم تعطیل شوید !
 اتحادیه فرهنگیان بی حوصله و دانش آموزان تنبل !
.
.
دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی
 دعا میکنم در زمستان عشق / بهاری ترین فصل ایمان شوی
.
.
داره برف میاد به اسمون نگاه کن هروقت برف سیاه بارید بهم خبر بده ، اون موقع من دیگه دوستت نخواهم داشت
.
.
وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم ، به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی !
 به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟
.
.
اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه ، برای اومدن به اون لباس سفید نمی پوشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد