فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اسهای عاشقانه مختلف و جورواجور

اس ام اس عاشقانه جدید
وقتی پایت خواب می رود نمی توانی درست راه بروی ؛ لنگ می زنی !
وقتی قلبت خواب می رود نمی توانی درست فکر کنی !
عاشق می شوی !!!
.
.
دلیل اینکه آرومم امید لمس دستاته
همون لبخند پنهانی کنار لحن گیرات
.
.
چشمهایت
لبخندت
موهایت
صدایت
عناصر چهار گانه ی هستی من !
.
.
اس ام اس تنهایی جدید
گاهی باید آدمای اطرافت رو کنار بذاری !
بعضیا رو برای یک ساعت و بعضیا رو برای همیشه !!!
.
.
آرزو کردی رها گردد دلم از عشق تو !
ای تمام آرزوهایم رهایت می کنم !
.
.
اس ام اس غمگین و داغون
امشب دلم پره ، امشب مسافری
فرصت نشد بگم ، چی میکشم بری ؟!؟!؟
.
.
پرسیدند : سیه پوش و عزادار که هستی ؟
جواب دادم : دلم !!!

.

.

برای چشمهایم نماز باران بخوان ، این بغض لعنتی امانم را بریده است !

.

.

باز باران باران شیشه ی پنجره را باران شست
از دل تنگ من اما چه کسی ، نقش زیبای تو را خواهد شست ؟؟؟

.

.

ای عشق کمک کن که به سامان برسیم
چون مزرعه تشنه به باران برسیم
یا من برسم به یار یا یار به من
یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم

.

.

آنکه ویران شده از یار ، مرا می فهمد
آنکه تنها شده بسیار ، مرا می فهمد
چه بگویم ؟ که چنان از تو فرو ریخته ام
که فقط ریزش آوار مرا می فهمد

.

.

اس ام اس باحال عاشقانه

دلمون هر جا که هست یادش بخیر !
قبلا تو سینه مون بود !

.

.

شیشه ، بدترین اختراع انسان است !
وقتی از پشت پنجره ، "رفتنت" را می بینم اما صدایم به گوش ات نمی رسد !

.

.

بیمار عشق توست پرستوی روح من !
از این مریض خسته عیادت نمیکنی ؟

.

.

اگه یه روز خواستی بری حتما خبرم کن ، قول میدم ازت نخوام بمونی ولی ازت میخوام زود برگردی !

.

.

امروز عکس تنهاییم را قاب گرفتم ، عکسی در ابعاد سه در بی نهایت !

.

.

پیامک عاشقانه باحال

عاشقی تنها مرحله ای از راه زندگی است که شوخی غرور در آن تابلویی ندارد !

.

.

بعضی خاطره ها رو باید گذاشت و گذشت ، اما به قیمت جا گذاشتن دلت !

.

.

نمیگم دلم اسیره ، نمیگم پیش تو گیره
من میگم اگه نباشی ، دلم از غصه می میره

.

.

لذت ، گلی است که پژمرده می شود اما خاطره ، عطری است که باقی می ماند !

.

.

اسمس ابراز محبت

کویرم ؛ شوره زارم ؛ تشنه کامم
تو را مانند باران دوست دارم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد