فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

دوبیتی های عاشقانه توپ باحال (dobeyti asheghane)

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد
تو نام مرا چه زود بردی از یاد
من حبه ی قند کوچکی بودم که
از دست تو در پیاله چای افتاد
.
.
دوبیتی عاشقانه غمگین
یه روز همین جا ، توی اتاقم ، یه دفعه گفت داره میره
چیزی نگفتم ، آخه نخواستم ، دلشو غصه بگیره
گریه میکردم درو که میبست ، میدونستم میمیرم
اون عزیزم بود ، نمیتونستم جلوی راشو بگیرم
.
.
ز چه ره تو آمدستی که چنین شکسته بالی
ز کدام قصه آیی که جدا ز حس و حالی ؟
بنشستمت که آیی و که با منت نشینی
نه به یک شب و یکی روز که صد هزار سالی
.
.
آتشی در دلم کشیده چراغ
از بهاری به ره گرفته سراغ
چه کند بی بهار می میرد
با خزان خو نمی کند این باغ
.
.
شعرهای کوتاه عاشقانه زیبا
از باور هر نگاه من بنویسید
از عشق از اشتباه من بنویسید
او غرق گناه است مجازاتش را
پای دل بی گناه من بنویسید
.
.
برای چندمین بار از تو گفتم
که شهر عشق تو پایان ندارد
به یادت هست زخمی بر دلم
که جز لبخند تو درمان ندارد

.
.
بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی
آهنگ اشتیاق دلی دردمند را
شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق
آزار این رمیده ی سر در کمند را
.
.
دوبیتی در مورد عشق
برو هر جا که دلت خواست
رفتی عشقم به سلامت
پیش میاد بازم دوباره
به کسی دل کنه عادت
.
.
خدا ما رو برای هم نمی ‏خواست
فقط می ‏خواست همو فهمیده باشیم
بدونیم نیمه ی ما ، مال ما نیست
فقط خواست نیمه ‏مون رو دیده باشیم
.
.
دوبیتی مخصوص اسمس
دردی است درون دل که من میدانم
حسرت عشق که من در آن حیرانم
با دست پلید بی وفایی چه کنم ؟
زخمی دلم ، که روز و شب گریانم
.
.
جهان را یخ گرفت از آه سردم
زمین لرزید از این فریاد و دردم
در اینجا در مزار بیکسی ها
همیشه گریه کردم گریه کردم
.
.
دوبیتی جدید عاشقانه
تمام سرزمین آرزو را
به دنبال گلستان تو گشتم
میان سقف گیتی را گشودم
پی یک قطره باران تو گشتم
.
.
تو چون واژه نیلوفری رنگ
میان دفتر دل ماندگاری
اگر شهر نگاهت فرصتی داشت
به یادم باش در هر روزگاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد