فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

طرح های تشویقی نوروزی ایرانسل

تخفیف ها و طرح های ایرانسل در نوروز 1391 - 20 اسفند تا 18 فروردین
ایرانسل از عرضه بسته تخفیفی پیامک فارسی ، خدمات اینترنت همراه (GPRS) رایگان ، شارژ ویژه GPRS و پیام چندرسانه ای (MMS) رایگان به مناسبت فرارسیدن نوروز 91 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، بسته تخفیفی ویژه ارسال پیامک فارسی نوروز 91 ایرانسل در فاصله 20 اسفند 90 تا 18 فروردین 91 به تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل ارایه و موجب کاهش هزینه ارسال پیامک های فارسی نوروزی می‌شود.
این بسته با هزینه فعالسازی 3500 ریال برای ارسال 50 پیامک فارسی طی یک روز ، از طریق شماره گیری کد دستوری #4*1*8*3*140* قابل استفاده است و مشاهده باقیمانده اعتبار این بسته از طریق شماره گیری کد دستوری #3*141* ممکن میباشد.
همچنین ایرانسل به مشترکینی که در بازه زمانی 20 اسفند 90 تا 18 فروردین 91 به میزان 100 مگابایت از خدمات اینترنت همراه (GPRS) استفاده نمایند ، 50 مگابایت ترافیک رایگان اهدا می کند. استفاده از بسته های تخفیفی GPRS و یا شارژ ویژه GPRS در این طرح محاسبه نمیشود.
مدت زمان استفاده از 50 مگابایت ترافیک رایگان GPRS ایرانسل ، 30 روز تعیین شده است.
در همین بازه زمانی ، مشترکین سیم کارتهای اعتباری ، با استفاده از طرح شارژ ویژه GPRS ایرانسل میتوانند با خرید کارت شارژ و شماره گیری کد دستوری ویژه #رمزشارژ*145* ، از تخفیف ویژه نوروز بهره مند شوند.
بر این اساس ، مشترکین با شارژ ویژه GPRS به میزان 10 هزار ریال ، قادر به استفاده از 150 مگابایت ترافیک GPRS با مهلت استفاده 1 روزه ؛ شارژ به میزان 20 هزار ریال ، قادر به استفاده از 300 مگابایت ترافیک 3 روزه و با شارژ به میزان 50 هزار ریال ، قادر به استفاده از 1 گیگابایت ترافیک 10 روزه خدمات اینترنت همراه ایرانسل می باشند.
مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل با شارژ ویژه GPRS به میزان 100 هزار ریال قادر به استفاده از 2 گیگابایت ترافیک و در صورت شارژ به میزان 200 هزار ریال قادر به استفاده از 4 و نیم گیگابایت ترافیک با مهلت استفاده یک ماهه خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد