فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

متن و دلنوشته عاشقانه اس ام اسی جدید 91

دلنوشته های باحال و جالب عاشقانه
.
دل آدما ؛
شیشه نیست که روی آن "هــــــا" کنیم ...
بعد با انگشت یه قلب بکشیم و وایسیم آب شدنش رو تماشا کنیم و کیف کنیم !!!
رو شیشه نازک دل آدما اگه قلبی کشیدی ؛ باید مردونه پاش وایستی ...
.
.
این روز ها قلبم مشکوک میزند !
گمانم ، معتاد نگاهت شده ام !!!
.
.
نیمکت با هم بودنمان تنهاست !
من دل نشستن ندارم
تو دلیل نشستن باش
.
.
تحویل نمیگیرم سالی را که بدون حضور "تو" تحویل شود !
.
.
انگار خدا در "صدایت" "کدئین" تزریق کرده ...
با من که حرف میزنی دردهایم را تسکین میدهی ...
.
.
دلتنگم
مثل مادری بی سوادی که دلش هوای بچه اش را کرده ولی بلد نیست شماره اش رو بگیره !
.
.
وقتی نباشی
فرقی نمی کند که شنبه است یا سه شنبه !؟!
تمام روزها جمعه است و زندگی تعطیل !
.
.
متن و نوشته های فوق العاده قشنگ
من ، تو ، ما
و
باز هم ویرگول های مزاحم !
.
.
هی ! دل خوش باورم
چه هنرمندانه زجر میکشی ...
از کمال الملک زیباتر !
.
.
کوک میکنم چشمانم را روی آمدنت ، نمی آیی و من برای همیشه خواب میمانم !
.
.
کلافه ام
درست شبیه لحظه ای که مادربزرگ نمی تواند سوزن نخ کند !
.
.
گاهی دلم میخواد ، وقتی بغض می کنم ، خدا از آسمون به زمین بیاد ، اشک هامو پاک کنه ، دستمو بگیره و بگه : اینجا آدما اذیتت میکنن ؟
بیا بریم ، همین !
.
.
سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند "همه چیز" زیر سر من است !

.
.
فانوس شب وداع ، با هر سوسو / می گفت که آن کوچه ی رویایی کو
او بود و کمی شعر و هوایی ابری / امروز نه ابریست ، نه شعریست ، نه او !
.
.
نه خورشید !
نه ماه !
روزگار من با گردش نگاه تو می چرخد ...
.
.
عکس تو را به سقف آسمان سنجاق میکنم ...
حال که این روزها از فرط دلتنگی ، چشمانم مدام رو به آسمان است ...
بگذار تو در قاب چشمانم باشی !
.
.
یه آدمایی هستن که دلت رو واسه آدمایی که نیستن "تنگ" می کنن ...
.
.
وقتی چشمانم را روی هم میگذارم
خواب مرا نمی برد
تو را می ورد !
از میان فرسنگ ها فاصله !
.
.
دوستت دارم به اضافه ی سه نقطه !
تا بدانی من و دوستت دارم هایم
امتداد داریم در تو تا همیشه
مثل همین سه نقطه ... !
.
.
خودت را تصور کن بی او
شاید بفهمی چه کشیدم بی تو
.
.
امروز آنقدر شکسته ام ...
که دست به عصا راه می رود دلم ...
.
.
جمله های عاشقانه بامعنا
سراغِ تو را از شعرهای من می‌گیرند همه ...
حال آنکه من هنوز خودم تو را ندیده ام !
.
.
بزرگ شدن ؛ آرزوی کودکانه ای بود که به پشیمانی اش نمی ارزید !!!
.
.
تمام شد !
من به عقد غم ها در آمدم !
نگاه کن !!!
این "حلقه" اشک من است به انگشتم که خشک نمی شود !
.
.
گاهی تو
گاهی یاد تو
گاهی هم غم تو
آخر این "تو"
کار مرا تمام میکند !
.
.
گاهی اینقدر بد میشکنم که جز بیرون انداختنم راه دیگری نیست ...
.
.
خوش بحال مراد !
زندگی همیشه بر وفقشه !
.
.
چقدر باید بگذرد ؟
هنوز هم مرا به جان تو قسم مى دهند
مى بینى ؟ تنها من نیستم که رفتنت را باور نمى کنم !
.
.
از گونه های من گلی نمی شکفد با این باران های شور ...
.
.
دل درد گرفتم از بس فنجان های قهوه را سر کشیدم و تو ته هیچ کدام نبودی ... !
.
.
خاطراتت را جای مسکن میخورم !
شاید درد نبودنت را جبران کنند !
.
.
رفتی بی آنکه مرا به خدا بسپاری !
نمی دانم ، نمیدانم مرا فراموش کرده بودی یا خدارا !؟!؟!؟!
.
.
نمیدانی
چطور گیج می شوم وقتی هرچه می گردم ، معنی نگاهت در هیچ فرهنگ لغتی پیدا نمی شود ... !

آدرس جدید ما : www.0nlysms.ir

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان 8 فروردین 1391 ساعت 09:29

سلام
وبلاگ فوق العاده زیبایی داری.
نوشته ها و لطیفه هات بسیار زیبا هستن.
واقعا لذت بردم.
خیییییییییییییییییلی ممنون.
من هرروز سر کارم به وبلاگت سر میزنم و از نوشته هات لذت میبرم.
یاعلی

سلام
سال نو مبارک!
خیلی ممنون! احسان خان تکلیف ارباب رجوع پس چی میشه؟

یاس تنها 8 فروردین 1391 ساعت 10:07 http://hamta73.persianblog.ir

عالی مث همیشه...................مرسی که اومدی

خداقوت.....کارت درسته

فدای شما! وظیفه بود!
کار شما که اِندِ درسته!

احسان 8 فروردین 1391 ساعت 11:58

بابا دمت گرم، خیلی به روزی. هنوز جوهرش خشک نشده جواب میدی.
کار من صدور دفترچه ست. وقتایی که بیکارم و سرم خلوته به وبلاگتون سر می زنم.
موفق باشی
یا علی

من کوچیکتم!
زیاد هم به روز نیستم، الان یه سر اومدن!
ممنون از اینکه سر میزنی و نظر میدی!
روز خوش

الهام 17 فروردین 1391 ساعت 16:11

خیلی عالی بود مرسی خسته نباشی

ممنون! قربونت! و همچنین!

سارا 9 اردیبهشت 1391 ساعت 22:34 http://www.shahrepariya.blogfa.com

خوب بودن ممنون

خیلی ممنون!

زیزی 11 اردیبهشت 1391 ساعت 16:22

آآآآآآآآآآآقااااااااااااااا به منم جواااااااااااااب بدهآفریییییییییییییییییین

جواب چیه؟ شما جان طلب کن!

طاهابرزخ 10 آذر 1391 ساعت 17:54

بنام خدایی که هیچ گاه دغدغه ازدست دادنش را ندارم...سلام به همه بچه هایی که غریب هستند امابرای من همین کافی که انسان هستند وزیبا ومهربان...
یه جمله ناز تقدیم میکنم به همه تون

حس آن سیگاری را دارم که ...همه درحال ترکش هستند...آه خدایا

دعام کنید بچه ها به رسم وفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد