فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

sms جک جدید 91 (جک تازه ته خنده)

جدیدترین جکهای سال 91
غضنفر پدرش مریض میشه ، زنگ میزنن آمبولانس میاد خانوادگی سواره آمبولانس میشن !
دکتره میگه : مریض کیه ؟
غضنفر میگه : پشت سرمون دارن با نیسان میارنش !
.
.
دیشب به قلبم گفتم :
شب ها خواب به چشم من نمی آید ...
قلبم گفت :
از بس که بعد از ظهرا می خوابی !!! بیخود ادای عاشقا رو در نیار !!!
.
.
خوشبختی یعنی اینکه :
ساعت 1:30 شب دست بکنی تو جیب کاپشنت هدفونتو برداری ، بعد ببینی اِاِاِاِاِه یه رنگارنگ تو جیبته ، ورداری بخوری !
.
.
منبع جک و جمله خنده دار
سلام
وقت شما بخیر
شمایی که قوز کردی جلوی صفحه مانیتور ! بله با شمام !
الهی من فدات بشم ، صاف بشین !
آآآآآآآآ باریکلا !
.
.
بچه ها میخوام با واقعیت زندگی آشناتون کنم :
بچه ها -----> واقعیت زندگی
واقعیت زندگی -----> بچه ها
.
.
من هر روز از خونه که بیرون میزنم رو یه کاغذ مینویسم "امروز قراره بمیرم" که اگه احیانا مردم ، بگن یارو چقد خفن بوده ، میدونسته !!!
.
.
جک جدید فروردین 91
تجویز دارو برای بعضی ها :
سه بسته خاک برات نوشتم هر هشت ساعت میریزی رو سرت !
.
.
بعضی ها خرشون از رو پل رد میشه !
بعضی ها گاوشون میزاد !
تکلیف ما که خرمون رو پل زاییده چیه ؟؟؟

.
.
رو مانیتورم مگس نشسته ، میخوام با موس بگیرم بندازمش تو ریسایکل بین !
سطح توهم رو داشته باشین فقط !
.
.
جوکهای خیلی جدید
پشت چراغ قرمز ماشین پشت سریم دستش رو گذاشته بود رو بوق ، تو آینه نگاه کردم یه پیرمرد با کلاه نمدی !!!
هی زد ... زد ... زد ...
پیاده شدم میگم پدر جان دنده هوایی که ندارم ! کجا برم ؟
میگه واسه تو بوق نمیزنم !!! واسه چراغ قرمز میزنم سبز شه !!!
واقعا وضعیته ما داریم ؟؟؟
.
.
خاطرات مشترک :
وارد اتاق میشین ؛ یادتون میره چی میخواین ، از اتاق میرید بیرون یادتون میاد که چی میخواستین !
بچه که بودید همیشه نقاشی که میکشیدید خورشید رو اون گوشه بالای کاغذ میکشیدید !
کوچیک که بودیم فک میکردیم واقعا قلب توی بدن این شکلیه "♥" !
در یخچال رو آروم میبستید تا ببینید چراغش کی خاموش میشه !
سعی میکردید یه تعادلی بین وضعیت خاموش و روشن بودن کلید چراغها برقرار کنید !
.
.
اولین بار که تو عمرم تقلب کردم :
سال اول ابتدایی ؛ امتحان ریاضی :
پیس پیس (خطاب به جلویم) :
گردی عدد 9 سمت چپشه یا راستش ؟
جلوییم : چپ !!!
من : چپ کدوم طرفه ؟
جفتمون :
.
.
جک باحال آخرت خنده
زدم گوشیمو نفله کردم رفت ؛ یکی نیست بهم بگه آخه زیر دوش هم جای اس ام اس دادنه ؟
.
.
با مامانم رفتیم مغازه تعمیرات تلفن که تلفن بی سیم خونه رو بدیم درست کنن !
یارووپ تلفنو زده به پیریز بعد با موبایلش زنگ زد که ببینه زنگ میخوره یا نه ؛ تلفن که زنگ خورد مامانم به من میگه این آقاهه شماره مارو از کجا داشت !!!
من :
.
.
تو ترافیک گیر کرده بودیم که یه BMW 530 اومد بغلمون ، به بابام گفتم بابا یه دونه از اینا بگیر !
بابام گفت ماشین ماشینه دیگه چه فرقی داره ؟
ببین الان هم ما تو ترافیک گیر کردیم هم این یارو !!!
یعنی خدا وکیلی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم !
.
.
رفتم دستشویی عمومی ، در رو بستم دیدم پشت در نوشتن :
زوربزن ! تو می تونی ... !
.
.
جملات واقعی و خنده دار
من هرگز یک اشتباه رو دو بار تکرار نمیکنم !
قشنگ یه 6 ... 7 بار تکرار میکنم که مطمئن شم !
.
.
الان شما اگه همینطوری بیکار هم نشسته باشید تو خونه ،از نظر پدر و مادرتون ، بچه همسایه یا بچه فامیل بهتر از شما بیکار میشینه !
.
.
بیااااا !
یارو توی کوه داشته قدم میزده یه زمرد پیدا کرده به وزن یازده و نیم کیلوگرم !
اونوخ من یه بیست و پنش تومنی توی خیابون دیدم خم شدم وردارم خِشتکم جر خورد !
.
.
همیشه من دنبال جواب این سوال بودم :
چرا سیصد تومن ، سی تا صد تومنی نمیشه ؟؟؟
ولی هشتصد تومن ، هشت تا صد تومنی میشه ؟؟؟
نه واقعا چرا ؟
.
.
مامانم چند روزیه رفته مشهد ، دیروز لباسهای تمیز تموم شدند ؛ ذخیره ی ظرف و کاسه هم نهایتا تا دو روز دیگر جوابگوئه !!!

نظرات 18 + ارسال نظر
مژده 23 فروردین 1391 ساعت 15:17

مممنون از نظرت!

خوش خنده 30 فروردین 1391 ساعت 20:34

سلام خـــــــــــــــــــــــــــیلی باحال بود همه ی مطالبتو میگم ....
امیدوارم زود به زود آپ شه نه اینکه یادوگاری بمونه

ممنون!
بابا من که حداقل یه روز در میون مطلب مینویسم!
سعی میکنم از اینی که هست زودتر آپدیت بشه!

فاطمه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 11:40

عالی بود واقعا خسته نباشی

ممنون، سلامت باشی!

خاطره 25 اردیبهشت 1391 ساعت 11:20

به خاطر این مطالبته که به محض نشستن پای کامپیوتر اولین کارم سرزدن به وب خودته!!!خیلی خیلی قشنگ بود.

فدای تو!
ممنون!

Zohre 1 خرداد 1391 ساعت 00:38

مرc واقعا
شادشدیم نصفه شبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ممنون که نصفه شبی، توی این گرما نظر نوشتی!

علی 21 خرداد 1391 ساعت 10:01 http://گلزار ایران من

دستت درد نکنه دست کم تکراری نبود

تشکر!

mahboobgoodarzi 25 خرداد 1391 ساعت 08:38

به خدا خاطره جان راس میگه منم به محض اینکه پای کامپیوتر میشینم اولین جایی که میرم وتوش موندگار میشم وبلاگ توا واقعا از ته دلم مرسی

میخواید وبلاگو حذف کنم راحت بشیم همه؟؟؟

mahboobgoodarzi 27 خرداد 1391 ساعت 00:41

وامن هی شبوروز پیام میدم خدا خیرت بده بااین وبلاگت بعد تو میگی حذفش کنم

حرص نخور بابا، به عروق کرونرت فشار میاد!

kimia 7 تیر 1391 ساعت 11:57

مررررررررررررسی عالی بود خسته نباشییییییییییی

قربونت! ممنون!

مسی 8 تیر 1391 ساعت 00:50

عااااااالی بود
خسته نباشی

فدات!

mina 30 تیر 1391 ساعت 15:28

نمیدونم چی بگم از بس عالی بود

همین که نظر نوشتی کافیه! ممنون!

mina 8 مرداد 1391 ساعت 21:55 http://mina303.blogfa.com

سلام ببخشید میشه ادرس وبلاگتون رو بگید

سلام
این آدرسهای ورودی وبلاگ:
ssmmss.blogsky.com
0nlysms.ir
اینم آدرس سایت:
smskhor.ir

mina 12 مرداد 1391 ساعت 11:42

سلام ببخشید که من اینهمه سوال میپرسم میشه ببگید که چطوری به نظر خواننده ها جواب بدم؟

سلام
خواهش میکنم
منظورتون اینه که نظر تودرتو بفرستید، به عبارتی واسه نظر بقیه دوستان نظر بفرستید؟؟؟ اگه اینه که باید بگم امکانش نیست، سیستم بلاگ اسکای این امکان رو نداره!!! سایتهای وردپرس این قابلیت رو دارن!!!
خدا کنه منظور سوالتون این بوده باشه!
فعلا خداحافظ...

mina 12 مرداد 1391 ساعت 12:31

بازم سلام منظورم اینه که من تازه وبلاگ درست کردم و با فوت وفناش زیادی آشنا نیستم مثلا شما چطوری جواب منو میدید؟

سلام
اگه توی بلاگ اسکای وبلاگ ساختی ، وقتی لیست نظرات تایید نشده رو باز میکنی بقل همه نظرها یه "پاسخ به نظر" وجود داره که با زدنش یه صفحه باز میشه که میتونی جوابتو بنویسی !
بعد جوابتو ثبت میکنی و صفحه جواب دادن به نظر رو میبندی و آخر هم نظرهارو تیک میزنی و تاییدشون میکنی !
موفق باشی

ashkan 8 فروردین 1393 ساعت 14:21 http://ashkangame

افتضاه بود

فاطمه 17 تیر 1393 ساعت 14:08

یک روز حیف نون بچشو سوار الاغ میکنه میگه گوشای عمو رو بگیر نیفتی

آقای باحال 11 مرداد 1393 ساعت 17:13

آقاخیلی باحال بود جدادمتون گرم مردم ازخنده

AshoB_GaR 24 آذر 1393 ساعت 11:30

دمت گرم خوب بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد