فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس تیکه دار و کنایه ای 91 (اسمس بی لیاقت)

جدیدترین اسمس های کنایه ای سال 91
مشکل اینجاست که ما از هر کرمی ، انتظار پروانه شدن داریم !
.
.
هی ( ر ا ه ) آمدم با تو ...
هی (ه ا ر ) شدی با من ...
.
.
برای خیانت ، هزار راه هست اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !
.
.
آدم ها تنها که نباشند ، می روند ...
تنها که می شوند ، برمی گردند ...
وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : "هِررررری"
.
.
اس ام اس برای کسی که دلت ازش پره
چه ساده بودم که گمان میکردم به دورم می گردند ، کسانی که دورم میزدند ...
.
.
تو هرگز نفهمیدی که رنگ چشمانم بارانی است
و من هرگز نفهمیدم چشمانت از بی مهری به سیاهی رفته است !
.
.
من چرک نویس احساسات تو نیستم !
"دوستت دارم" هایت را جای دیگری تمرین کن  !
.
.
وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت ...
فهمیدم که گاهی
"هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است"

.
.
اسمس اهمیت ندادن
چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری ، "از سادگی نیست" ، شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی !!!
.
.
مغرور احساسم شدی ، گذشتی از رو گریه هام
لعنت به لحظه هایی که ، تو همه چی بودی برام
.
.
دلگیر نباش !
تقصیر از خودت بود !
دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزوها را !
.
.
شیشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد ...
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !
.
.
اس ام اس های خیانت 91
برو راه وفا آموز که من بار سفر بستم
اگر از مقصدم پرسی ، بدان راه رها جستم
برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم
اگر از عاقبت پرسی ، بدان از دام تو جستم
.
.
نه پیشانی من به لبهای تو رسید ...
نه لیاقت تو به احساس من ...
چیزی به هم بدهکار نیستیم ؛ هر دو کم آوردیم !!!
.
.
نگران نباش ، نفرینت نمیکنم !
همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !!!
.
.
دست من خالیست اما دلم تا دلت بخواهد از تو ، پُر است !
.
.
SMS بی لیاقت
اینقدر خودت رو نگیر ... ! اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن ... !
وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد ... فکر نکن که فوق العاده ای !!! شاید اون کم توقعه ...
.
.
بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم ، از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست ...
بلکه از این است که چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته ، انجام داده ایم ...
.
.
اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند !
تو در دروغ گفتن رکورد زدی ... من در باور کردن ... !!!
.
.
اسمس دلخور و قاتی
خیانت یک اشتباه نیست ! درست ترین اتفاق در یک رابطه اشتباه است ...
.
.
اونقدر فراموشت کردم که حتی واسه ابراز تنفر هم تو ذهنم نمیای !
.
.
دلم نگرفته از اینکه رفته ای ...
دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی ولی نداشتی ... !!!
.
.
تو میخواستی بشی سنگ صبورم ، تو شدی سنگ و من هنوز صبورم ...
.
.
ناراحت نباش از اینکه جاده رفاقت با تو همیشه یکطرفه است !
.
.
ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم ...
من ، تو و رقیبم
من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت ...

نظرات 25 + ارسال نظر
ندا 22 فروردین 1391 ساعت 14:33

بازم عالیه ممنون از شما

و باز هم ممنون!

elahe 24 فروردین 1391 ساعت 18:08

vaaaaaaaaaaaaaaaaaay.terekoondi refigh.hal kardam

قربونت! ممنون! قابلی نداشت!

lمریم 25 فروردین 1391 ساعت 21:33 http://tanyan.blogfa.com

خیلی قشنگ بود ،دستتون درد نکنه

قربونت، خواهش میکنم!

مریم 25 فروردین 1391 ساعت 21:36 http://tanyan.blogfa.com

خیلی قشنگ بودن پیامکا،دستتون درد نکنه

قربونت، خواهش میکنم!

سارا 13 اردیبهشت 1391 ساعت 20:55

فوق العاده بود.ممنونم

قربونت! ممنون از نظری که نوشتی!

مهسا 15 اردیبهشت 1391 ساعت 18:45 http://www.soooshablogfa.com

سلام.خیلیییییییییی باحال بید!!!!!
خوشحال میشم سری بهم بزنی گلم

سلام!
باشه، سر هم میزنم!

s2 2 مرداد 1391 ساعت 16:08

kheily gashang bod terekondi

خواهش میکنم!

نگار 16 مرداد 1391 ساعت 23:38

حیرونتم برادر خیلی حال کردم
مممممممممرررررررررسسسسسسسیییییییی

منم حیرون این لحن شمام، منو یاد کوچه های باریک آجری زمان قدیم انداخت...
مرسی!

بهناز 7 مهر 1391 ساعت 18:36

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود.ایول

[ بدون نام ] 4 آبان 1391 ساعت 20:58

مرسی داداشی فوق العاده بود

اسمتو که ننوشتی ولی ممنون... قربونت...

zara 22 آذر 1391 ساعت 11:58

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود ممنونم

NIUSHA 28 بهمن 1391 ساعت 15:35 http://www.145lovely.blogfa.com

واقعا ممنونم نمیدونم با چه زبونی تشکر کنم عالییییییییییی
یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بود خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ممنونم ازت.دمت هات

الهام 26 تیر 1392 ساعت 18:12

با سلام...بسیار زیبا بود..ممنون..

سونیا 9 مرداد 1392 ساعت 20:16

بچه ها حالم خرابه داغونم.اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برام دعاکنید

لیلی 4 اسفند 1392 ساعت 16:59 http://leilabannoo.blogfa.com

بسیار زیبا.ممنون:

سحر 21 اردیبهشت 1393 ساعت 20:18 http://www.sahar7992.blogfa.com

سلام واقعا زیبا بود.........مرسی.

ملیکا 8 خرداد 1393 ساعت 20:18

عااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود ممنونم

fataneh 10 خرداد 1393 ساعت 01:22

قشنگ بودن مرسییییی

sheida 11 خرداد 1393 ساعت 16:15 http://socsci.blogfa.com

hamine khodeshe vaghean khoob bood

حامد باقری 11 خرداد 1393 ساعت 21:47

دسخوش کله ای.از طرف بچه ها اندیمشک

محمد حسین 31 خرداد 1393 ساعت 00:56

دمت گرم..عالی بود:(((
mohammadamir1376@gmail.com

zahra 15 تیر 1393 ساعت 02:50

کجاش عالیه همتون ذوق کردین اس ام اس نخوندین ک ب اینامیگین عالی

ایمان 11 شهریور 1393 ساعت 09:11

خیلی قشنگ بودن...دلم خیلی گرفته

بی نشون 13 شهریور 1393 ساعت 17:40

هیچوقت نباید به هیچ ادمی دلبست حتی اگه پدرت باشه

فاطیما 31 شهریور 1393 ساعت 14:01

عالی بود بازم بزارید ممنون LIKE

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد