فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه فوق العاده اردیبهشت 91

جدیدترین SMSهای شاخ عاشقانه 91
پیشکش به همه دوستان دوست داشتنی وبلاگ !

خیره است چشم خانه به چشمان مات من
خالی است بیصدا و سکوتت حیات من
حق السکوت میطلبد از لبان تو
چشمان لا ابالی و لبهای لات من !
.
.
برای پریدن لازم نیست پرنده باشم !
همین که بخندی بال در میاورم !
.
.
اول از عین شدم عاشق و تب کرده شبت
دوم از شین شدم شبنم بسته به لبت
سوم از قاف شدم قله سخت قدمت
آخر از هیچ شدم قطره عشق صنمت
.
.
تو را من یاس و سنبل هم نگفتم
و حسنت را به بلبل هم نگفتم
تو زیباتر ز گلها بودی و من
به تو نازک تر از گل هم نگفتم
.
.
اگر تغییر زمان دست من بود ، آنقدر جلو میکشیدم تا زودتر با هم باشیم ای دلیل زندگی ام !
.
.
بگذار شب ، به ستارگانش بنازد ...
ماهش مال من است ...
.
.
خیاط میگفت :
عشق مثه یک کش میمونه که توسط دو نفر نگه داشته میشود ...
موقعی که از یک طرف رها میشه ، طرف مقابل آسیب میبینه ...
.
.
نمی دانم چرا هر چقدر به قربانت می روم ، نمی رسم !!!
.
.
میشه برای چند لحظه چشماتو ببندی ؟
ممنون ، متوجه شدی چقدر همه جا تاریک بود ؟ عزیزم زندگی منم بدون تو به همین تاریکیه !

.
.
معذرت خواهی همیشه به این معنا نیست که تو اشتباه کردی و حق با یکی دیگه است ...
بعضی وقتا یعنی اون رابطه بیشتر از غرورت برات ارزش داره ...
.
.
در زندگی دو چیز را دوست دارم ...
یکی گل و یکی تو !
گل را برای تو و تو را برای همیشه
.
.
عروسک جنگل سبز ، عزیزک بارون و باد
این دل دیوونه من ، خاطرتو خیلی میخواد
.
.
مهم نیست که کی باشیم ، کجا باشیم ، چرا باشیم ، چطور باشیم ، مهم اینه که با هم باشیم ، به یاد هم باشیم ، برای هم باشیم و شاد باشیم !
.
.
به گره سبزه هیچ اعتمادی نیست ...
قلبم را به قلبت گره می زنم تا هیچ فاصله ای نتواند بازش کند !
.
.
عقل میگفت که "دل" منزل و ماوی من است
عشق خندید که یا جای تو ، یا جای من است
.
.
به آنان که از باده ی وفا مستند
سلام ما برسانید هر جا که هستند
.
.
ما بخار شیشه ایم ، نازمون کنی اشکمون درمیاد چه برسه فراموشمون کنی !
.
.
تبسم را فراموش نکن ، لبخند بی هزینه ات گرانترین هدیه است !
.
.
پیوسته دلم دم به هوای تو زند
جان در تن من نفس برای تو زند
 گر بر سر خاک من گیاهی روید
هر برگی از آن بوی وفای تو زند
.
.
وسعت دوست داشتن همیشه گفتنی نیست ، پس به وسعت تمام ناگفته ها دوستت دارم ...
.
.
کی دوستت داره ؟ هیچ کس
کی برات میمیره ؟ هیچ کس
کی عاشقته ؟ هیچ کس
میدونی من کیم ؟ هیچ کس
.
.
. .. .. . . .....
...  .. .  .. . ...
. . .    .. . ....
اینا قطره های بارونه فرستادم پژمرده نشی چون خیلی گلی ...
.
.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
همه ی اینا فداییای توان ، فقط اونی که جاش خالیه منم که در راه تو مفقود شدم !
.
.
مهربانیت را به دستی ببخش که می دانی با او می مانی وگرنه حسرتی می گذاری بر دلی که دوستت دارد !
.
.
......۞۞۞۞۞۞.................۞۞۞۞۞۞۞
 ..۞۞۞۞۞۞۞۞............۞۞۞۞۞۞۞۞
 ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
 ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞.۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
 ..۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
 ....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
 ........۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
 ..............۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
 ....................۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
 ........................۞۞۞۞۞۞۞۞۞
 ...........................۞۞۞۞۞۞۞
 ............................۞۞۞۞۞
 .............................۞۞۞
 ..............................۞۞
 ............................۞
 .........................۞

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 5 اردیبهشت 1391 ساعت 17:20

salam azizam kheli webet khoobe...b manam sar bezan
in adre3 webame:http://kolbe-eshq.rozblog.com/

شاید نویسنده نظر خیلی خوبه!
چشم سر میزنم! روز خوش!

بردیا 8 اردیبهشت 1391 ساعت 22:00

خیلی عالی ... مرسی

قربونت، مرسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد