فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و مسیج غمگین و دپرس اردیبهشت 91

اسمس تریپ غمگین و داغون
.
عاشقی با قلب من بیگانه شد
خنده از لب رفت و یک افسانه شد
حس و حالی بعد عشق آمد پدید
بعد آن شب زندگی غمخانه شد
.
.
از بد بدتر اگر هست ، اینست
اینکه باشی در چاه نابرادر ، تنها
زندانی زلیخا
چوب حراج خورده بازار برده ها
بی آنکه یوسف باشی !!!
.
.
تازگی ها از خواب که بیدار میشوم ، تازه کابوس هایم آغاز میشود ...
.
SMS ناراحتی جدید
.
کوله بارمو دارم میبندم برم یه جای دور که هیچ خاطره ای نداشته باشم !
.
.
بر تمام قبر های این شهر بوسه بزن ، شاید به یاد بیاوری کجا مرا جا گذاشتی ...
من در تنهاترین قبر این شهر خفته ام ...
صدای کلاغها را می شنوی ؟ دارند برایم فاتحه می خوانند ...
.
.
هر روز خاطره هارو ورق بزن ، یادی ز من بکن ، من سطر آخرم یک نقطه ، یک سکوت !!!
.
.
در غمت تاب نیارد دل کس گر گویم
آنچه بر این دل بی تاب و توان می گذرد
.
.
چه بی رحمانه تمام آرزوهای کودکی مان را به دار قصاص آویختیم به حکم بزرگ شدنمان !

.
پیامک و مسیج درد و رنج
.
تمام دارایی من رنجی است که از دوری تو میکشم !
.
.
سلامتی هرکس که درونش داره میسوزه اما ترجیح میده لبهاش رو به هم بدوزه !
.
.
درد اگر سینه شکافد ، نفسی بانگ مزن ! درد خود را به دل چاه مگو !
استخوان تو اگر آب کند آتش غم ، آب شو ، آه مگو !
.
.
با غم امشب زیر لب هر دم صدایت میکنم
اشک میریزم دو چشمم را فدایت میکنم
در نگاه خسته ات دنبال حرف تازه ام
هر چه میخواهی بگو من هم دعایت میکنم
.
اسمس سنگدل و بی رحم
.
گفتمش بی تو دلم میمیرد
گفت با خاطره ها خلوت کن
گفتمش خنده به لب میمیرد
گفت با خون جگر عادت کن
گفتمش با که دلم خوش باشد ؟
گفت غم را به دلت دعوت کن
گفتمش راز دلم را چه کنم
گفت با سنگ دلم صحبت کن !
.
.
خیلی سخت بود …
با "بغض" نوشتم ولی با "خنده" خواندی ...
.
.
دلیل کمبودهایم ، کم بودن هایت بود !
.
تک بیتی گریه و بغض
.
حتی عکستم ندارم که بذارم روبروم
اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم
.
.
سوژه بدین گریه کنم
اشکمو زودی ول کنم
با سختی غصه و غم
یکمی درد و دل کنم
.
.
من که به هیچ دردی نمیخورم ...
این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند ...
.
.
تقویم من پر از دیروز و فرداست ؛ افسوس که امروزی ندارم !
.
.
دیار عاشقی هم شهر هرت داره !!!
خیلی راحت دل می دزدن ، دل می برن ، دل می شکنن ...

آرشیو اس ام اس های غمگین وبلاگ

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره 7 اردیبهشت 1391 ساعت 21:05

امیدوارم همیشه دلت شاد و لبتهات خندون باشه.

مرسی و همچنین!

mahsa 23 اردیبهشت 1391 ساعت 15:16 http://tahamishebato1.blogfa.com

خیلی قشنگ بود خسته نباشی

سلامت باشی! روز بخیر!

ali 3 شهریور 1391 ساعت 22:38 http://aliafshar70.parsfa.com

دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد