فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

متن و نوشته عاشقانه معنی دار جدید

جملات احساسی و جالب اس ام اسی
کپی برداری برای سایت و وبلاگ ممنوع است !!!
.
سرش درد میکرد ؛ دنبال من بود !
میدانست محتاج درد سرش هستم ...
.
.
برای تو میمیرم ... تو وانمود کن که تب کرده ای ...
همین کافیست ... !
.
.
می خواهم بِدهم دنیا را برایم تنگ کنند ، به اندازه آغوشت !
.
.
تیشه و کلنگم را برداشته ام ...
تو فقط بگو کدام کوه ؟
.
.
دست و بالم از حرف خالیست ...
هر چه هست تویی و تو حرف نداری !
.
.
خدا میشه یواشکی بهم بگی اونی که ازش بی خبرم چه حالی داره ... ؟
.
.
پروانه می چکد از چشمانم ، بس که به خواب هایم پیله می کنی !
.
.
دیر نکن . . .
دلم را آب دادم
آماده ی قربانی است ...
.
.
نه روز و نه شب !
تنها شمارش نفس های تو ، عمر من است ...
.
.
آنقدر با نیامدن هایت غرورم را شکستی که نمی دانم با آمدنت کدامین تکه های دلم شاد می شود … !!!
.
.
تــو را که از دلــم کم میکنــم ، باقیمانده صفــر میشــود ...
.
.
حکایت کنگر خوردن و لنگر انداختن است ، حضور خاطراتت در وجود من ...

نظرات 1 + ارسال نظر
رها 19 آذر 1392 ساعت 22:01 http://dokhinafas.blogfa.com

سلام خیلیییییییییییی عالی بود نوشته ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد