فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اسمس جدید 91 با موضوع خدا

از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت زندگی خود را مدیون ماشین مدل بالایش است و خدا همچنان لبخند میزد …
.
.
باری که خدا روی شونه ام گذاشته اونقدر سنگین نیست که کمرمو بشکنه ، فقط اونقدری سنگینه که منو برای دعا به زانو دربیاره …
.
.
ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﻓﺮﻳﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺯﺩ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﻛﻨﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﻴﺮﻫﺎ ﺑﻪ ﻃﺮﻑ ﻣﺸﺘﺮک ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺍﺷﻐﺎﻝ ﻧﻤﻲ ﺑﺎﺷﺪ !
.
.
تو بازی زندگی موقع یارکشی چه خوبه آدم بگه :
من و خدا ، شما همه . . .
.
.
خالق من “بهشتی” دارد ، نزدیک ، زیبا و بزرگ ؛ و “دوزخی” دارد به گمانم کوچک و بعید و در پی دلیلی ست که ببخشد مارا … .
.
یه وقتایی دلم میخواد سکوت کنم ، انگار توی این سکوت یه صدایی میشنوم ؛ صدایی که میگه : “می دونم بنده من ، می دونم”
.
.
خدایا
آنقدر بر پای طلبت ، تاول نامرادی نشسته است که جز تو محبوبی را سراغ نگیریم …
و آنقدر بر قلب عاطفه خنجر جفا خورده است که سر به دامان دیگری نسپاریم …
.
.
ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ می ﮐﻨﯽ ﺧﺪﺍ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺶ ﺍﺯ ﮔﻨﺎﻩ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ …
.

ادامه مطلب توی سایت اصلیمون (کلیک کنید)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد