فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اسمس فاز لاو دلتنگی و بی قراری

اسمس دلتنگی تاپ

اصلا من به درک ؛ دل خیابان‌های شهر تنگ شده برای رد پایت !

.

.

وقتی سرفه ام می گیرد ، همه با لیوان آب به سراغم می آیند  اما دلم که می گیرد ...

.

.

میان این همه نوشته های مجازی ، دلم برای طعم یک سطر دست خط واقعی تنگ شده ست !!!

.

.

اس دلم واست تنگ میشه

گاهی دلم برای دلت تنگ میشود
چشمان من به اشک تو دلتنگ می شود
روزی اگر صدای تو در گوش من نبود
دنیا به خاطرت پر آهنگ می شود

.

.

جمله کفش تنگ و دل تنگ

حتی اگر کفش تنگ باشد ، زخم میکند ؛ وای به حالی که دل تنگ باشد …

.

.

فصل امتحان من جز مرور رنگ چشمانت و خط کشیدن زیر دلتنگی هایم هیچ درسی ندارم …
.
.

همه دلتنگی من

تمام دلتنگی هایم را جمع کرده ام زیر بغل زده ام و منتظرم تا تو بیایی ...
.
.
خدایا از تو معجزه ای میخواهم ؛ معجزه ای بزرگ در حد خدا بودنت ، تو خود بهتر میدانی معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند ...
ناامید نیستم ، فقط دلتنگم ...
.
.
یادش بخیر وقتی معلم می خواست درس بپرسه یکی که داوطلب میشد یه نفس راحت می کشیدیم ...
دلم برا یه نفس راحت کشیدن تنگ شده !!!
.
.
بر مستی من حد سزاوار زدند
با شک و یقین ، تهمت بسیار زدند
حلاج شدم ولی به کفرم سوگند
دلتنگ تو بودم که مرا دار زدند
.
.
دلتنگم !
برای کسی که مدتهاست بی آن که باشد ، هر لحظه زندگی اش کرده ام !

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام 11 شهریور 1391 ساعت 16:21

عالی بودند مثل همیشه !

اس ام اس های سایت بهتر از ایناس... مرتضی خوبارو میزاره اونجا، چهارتا نه دیگ میده من میزارم وبلاگ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد