فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

sms جدید عاشقانه ناب آبان 91

دوست داشتن یک نوع باوره ؛ خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد …

.

.

ﺍﮔﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﻨﺪ ﺣﺮﻓﻪ ؟
ﺩﯾﺪﯼ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﯼ !؟!؟!
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﯿﺴﺖ ﯾﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ ﺍﻣﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭ ﺣﺮﻑ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ : ﺗـــــﻮ …

.

بهترین اس ام اس فاز لاو آبان 91

.

باور کن “عین” و “شین” و “قاف” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارند !
اما در کنار هم ، معجزه می آفرینند … درست مثل من و تو !!!

.

.

توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم …
ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “دوستت دارم”

.

.

فاصله گفتن دوستت دارم یک لبخند است ، پس یک دنیا لبخند برای تو !

.

آپدیت ترین سری پیامک عاشقانه فارسی آبان 91

.

هواشناسی اعلام کرد که آغوشت برای همیشه گرم است …

.

.

توی زندگی هر کسی ، یکی هست که مثل “هیچکس” نیست …

.

.

چگونه فراموشت کنم وقتی تمام شب ، رنگ چشم های توست ؟

.

مسیج قشنگ تاپ برای اسمس فرستادن

.

عشق غالبا یک عذاب است ولی محروم ماندن از آن مرگ است !

.

.

ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻳﻪ ﺳﺮ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !!!
ﻛﻮﭼﻴﻜﻪ ﻭﻟﻲ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺗﻴﺶ ﻣﻴﻜﺸﻪ !

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام 8 آبان 1391 ساعت 17:51

قشنگ بودن ، ای کاش واسه آپدیت این سری عکسم میذاشتی

چشم...

مرسده 30 آبان 1391 ساعت 15:47

ممنون عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد