فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیامک و مسیج کوبنده نیش و کنایه 92

زمونه بدی شد !
حتی افزودنی های غیرمـجاز هم اعتباری بــه ماندگاری بعضی دوستی ها نیسـت …
.
.
نمیدونم بعضی ها چند دست مبل تو دلشون دارن که هر روز یک نفر به دلشون میشینه !
.
.
قــول مــی دهــی هوایم را داشتــه باشــی ؟
خنــده دار است نــه ؟؟؟
تو مـن را هم نــداری چــه برســد به هوایم !
.
.
تو رو با آخرین سیگاری که به یادت کشیدم ، به ته کفشم سپردم !
.
.
این روزها فقط تورو میطلبم !
هی فلانی به خودت نگیر ، مرگ را میگویم ...

.

.

می گویند ضعیف شده ام !

میگویم سنگینی درس هایم است اما نمیدانند سنگینی درس هایی است که از دنیا و آدمهایش گرفتم !

.

.

سرانجام یک عشق نافرجام

یکــی بــــــــــــــــــــــــــــود و یکـــی نابـــــــــــود …

.

.

احترام من نسبت به تو به تنت زار می زند !

باید کمی از پهلوها برایت تنگش کنم تا کمی اندازه ات شود ...

.

.

خنده دار است نه ؟ که تو هی مرا دور بزنی و من دلم را خوش کنم که در محاصره ی توام !

.

.

اگر کسی بهتون گفت دوستت دارم ، ازش بخواید دستش رو از زیر در نشون بده !

.

.

خدایا آدم گلی هایی که ساختی سنگ شده اند

باران بی فایده است ، ابراهیم را برگردان !

.

.

بچه که بودیم میدانستیم هر وقت گم شدیم باید سر جایمان بمانیم تا پیدایمان کنند …

مدت هاست ایستاده ام کسی مرا پیدا نمیکند !!!


مطالب مرتبط :

اس ام اس نیش و کنایه کوبنده اسفند 91

اس ام اس تیکه دار کوبنده بهمن 91

اس ام اس کنایه ای و کوبنده شاخ دی 91

نظرات 8 + ارسال نظر
اقلیما 23 تیر 1392 ساعت 22:47

کاش مىشد انگشت را تا ته حلق فرو برد و بعضىدلبستگىها را یکجا بالا آورد تا ببینیم چ آسان است آنچه را روزى سخت مىپنداشتیمش....!

عسل 8 مرداد 1392 ساعت 18:13

بمنم سر بزن قشنگ بودن
gozlarimaglama.blogfa.com

mahsa 6 اسفند 1392 ساعت 18:42 http://cutegirl0098.mihanblog.com

واقعا قشنگ بود متشکرم!!!!
حوا که باشی بعضی ها هوا برشان میدارد که ادمند....

ندا 11 اردیبهشت 1393 ساعت 16:54

هانی 21 خرداد 1393 ساعت 22:21 http://hani-arm.blogfa

دلم بدجوری گرفته.خدااااا

پریسا 30 تیر 1393 ساعت 17:25

زخمی بود.درمانش که کردم زخمیم کردورفت.قشنگ بود.مرسی
هانی جون غصه نخورمنم مث توام ولی بعدیه مدت زخمام کهنه شدن

مسعودمجنونپور 8 مرداد 1393 ساعت 17:41

تنهایی یعنی ببینی گوشیت از خودت ساکت تره !!…

HASTI 15 دی 1393 ساعت 14:27

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد